e

Gladerdag

Publicerad 2010-04-08 17:36:17 i Allmänt,

Idag är jag glader. Jag fick reda på mitt idrotts prov, och det kunde verkligen inte gå bättre, ALLA rätt fick jag. Både jag, min idrottslärare och christoffer blev stolta över mig. Jag blir glad varje gång jag lyckas med något. Jag är också glad för att jag har lyckats samla ihop lite naglar på mina fingrar. Och för att jag ska träffa min fina Amanda senare, helt perfekt dag för mig. Dock har jag lite ont i huvudet, men jag dör inte av det idag, bara för att allting är så bra. Hm, är det något mer som är bra med just den här dagen? Jo att jag har varit duktig hemma också- Jag startade för typ tredje gången i mitt liv en tvättmaskin, och plockade in 4 fulla korgar med ren tvätt. Känner mig lite smått stolt faktiskt. Ännu bättre är att det bara är en dag kvar till 11 månader med min allrabästa pojkvän, och bara en månad kvar tills vi firar ett år ihop. Det finns bara ett ord som kan beskriva hur allting är just nu -UNDERBART


Okej, måste tyvärr uttråka er med lite tråkiga saker också.
Jag saknar Rebeccabästis så jävla mycket så jag tror jag dör
BLI FRISK FÖR HELSKOTTA!
Jag är ledsen för att det inte är någon träning ikväll.
Jag är nere för att jag inte kommer få vara med Christoffer på våran ettårsdag.
Och, jag är trött!
Men ingenting kan hindra mig från att ha kul just nu i alla fall. Nu ska jag städa upp lite på rummet , äta och smita och hämta Amanda och sen bär det ner till gården.

BIG KISS /
Emeilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela