e

hemma från vad?

Publicerad 2010-04-01 21:26:52 i Allmänt,

hemma från den så kallade träningen. almir var inte där idag, så vi hade äggtävling istället, så nu stinker både nelly och jag fis höhö! borde duscha, fast jag tror att jag gör det imorgon istället så är jag fräsh och fin när älski kommer tihi I'm happy!
i alla fall så dog jag innan när jag knäckte ägget mot pannan, och det var okokt, usch. och Jasmin drack ett ägg, namnam haha. 
vi målade även finfina ägg, men mina sprack hela tiden.. jag ska inte göra sånt pilligt för jag har inte tålamod för sånt.
nu ska jag tvinga ner nelly för att äta, sen ska vi kolla på tv :D och hon ska sova här, så det blir en bra kväll ikväll och en bra kväll imorgon!
PUSS

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-04-02 00:20:35

hej, fin blogg du har!



allt bra med dig? :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela