e

hemma

Publicerad 2010-04-04 15:28:16 i Allmänt,

nu är jag hemma från Raimo. Somnade vid ett tiden eller någonting och vaknade vid tolv idag. Gick upp och satte mig framför tvn. Cyklade hem vid halv tre tiden och åt och nu sitter jag här.
låter intressant va? jag har ingen blogg inspiration idag, inte det minsta. och som jag har sagt tidigare flera gånger i veckan så ska jag försöka träna och få det gjort. och idag SKA jag verkligen få det gjort!
Och det ska inte vara någon lat träning, det ska vara hårt!!
BYE

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-04 16:43:53

Sv; Tack vad gullig du är :-)

Vad händer ikväll?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela