e

hemmalagade hamburgare hos rebecca

Publicerad 2010-04-25 14:47:30 i Allmänt,

Det åkte just förbi någon på inlines och en skottkärra i händerna haha?
Uppdatering från Rebeccas place, hon är hemma själv hennes föräldrar är på öland. Och vi lagar mat, tror det här kommer bli nya favoriträtten för både mig och rebecca ;) Hemmagjorda hamburgare och pommes namnam!

Idag har jag hjälpt till att fälla träd hemma, trodde att jag skulle dö där ett tag höhö. Rebecca kom och jag förhörde henne på hemkunskapen. Jag har två prov nästavecka, blandannat hemkunskapsprovet, som är på runt 50-60 frågor. Måste försöka få vg på den skiten. Geografiprov med. Usch, måste hålla ut de sista veckorna nu.

time to go! puss

Kommentarer

Postat av: jenna

Publicerad 2010-04-25 15:00:09

Lät gott med hemmalagade hamburgare! Hade jag behövt idag, är lite bakis :P

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-04-25 16:24:14

min helg har varit suverän (: var på marknad igår och hade grillparty så det var super, hur var din?

idag gör jag ingenting nästan, ska snart iväg på ljusparty (:

Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

Publicerad 2010-04-25 20:25:28

haha :D

Postat av: simone

Publicerad 2010-04-26 12:43:06

haha vad niice, inlines är härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela