e

I'm Home

Publicerad 2010-04-13 21:22:15 i Allmänt,

Back on track everyone!
Var ute och träffade Amanda och Rebecca på gården. "vi" stod utanför och rökte, så kommer en av lärarna på skolan "Hej! Ni får inte stå på skolans område och röka! så bara iväg med er"  Jag- "Vadå? det är inte ens skoltid :s?"

höhö älskar att tjabba imot, sån e jag, underbart!
Och till er som undrar, nej jag röker inte och kommer inte börja göra det heller speciellt inte dom närmaste tio åren.. hoppas jag

anyhow, Rebecca kommer snart hit och nanar med mig. Ska ta ut linserna och rengöra dom innan jag förförsta gången ska sova med dom, wow scary! Får se hur det går.

Nu ska jag smita och tvätta bort sminket innan bex kommer.
Puss på er allihop!


Oh, I'm so cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela