e

jävla rebecca

Publicerad 2010-04-22 18:02:44 i Allmänt,

haha, inget negativt, men hon fick mig fastna på Adam lambret whataya want from me, HAN ÄR HIMELSK! Just nu är jag på topp humör! Jag har prov imorgon och jag kan typ de frågorna som jag har fått höra ska komma. så det är ett ++++! jag ska ut och träffa amanda efter jag har ätit sen ska vi ner till gården. Jag vet inte om jag ska träna idag. Jag måste ju plugga lite extra till provet, så jag får se lite.
Vi hade nationella matte idag, näst sista delen. Jag har två poäng från att klara det nu! Ja, jag suger på matte! SÅ KÄMPA PÅ jag är inte världens snille direkt ;)

Nu ska jag se efter maten sen smsa amanda!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela