e

klar med svenskan

Publicerad 2010-04-21 20:33:11 i Allmänt,

Nu är jag äntligen klar med svenskan som blev på 18 handskrivna sidor. Skönt att slippa tänka på det nu.
Imorgon har vi nior C delen i matte nationella hoppas verkligen det går bra. Vi hade det förra i fredags och det gick inte alls som jag hade hoppats. Måste skrapa ihop ca 12 poäng till för att bli godkänd GOD I HOPE IT WORKS!
Vi har även biologi prov på fredag, vårat sista nu i nian, tusan vad skönt det kommer bli att slippa det.
I son har vi två geografi prov kvar som jag måste klara, i tyskan skulle vi ha ett litet och sen fysiken sen är det över. Bara det nationella i Kemi kvar sen.  Så cirka 5 prov kvar i nian.
Dock har jag inte gjort alla nationella, så jag har ett engelska kvar + det muntliga, sen muntliga i matten så jag har 7 kvar eller något, men vem räknar ;d?

Grillfesten som skulle varit i fredags blev inställd, så jag vet inte om jag ska åka in och träffa Cassandra och vara med henne pontus och coffe en stund? usch jag vet inte, annars tvingar jag bara med coffe hem till mig tihi.
Inte mer än 17 dagar kvar tills våran ettårsdag! så underbart.

56 dagar kvar till skolavslutningen sen börjar det riktiga livet, gud vad kul det kommer bli!
Måste börja kämpa lite för mina betyg också, peppapeppa ta i trä!

Nu ska jag kila, andra avenyn börjar snart!
Hoppas ni alla fina människor har det super fint utan snö? här börjar vädret klarna upp!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela