e

not anymore

Publicerad 2010-04-17 12:48:02 i Allmänt,

Idag är inte vädret det bästa. Jag hade hoppats på massvis med sol och värme, men det kan vi nog glömma.
Idag ska jag leka med världens finaste bästavän. Men först måste jag försöka slita mig från sängen och städa upp lite i rummet, det ser ut som en bomb slagit ner.
Jag måste också hitta en fin klänning att ha på mig tills jag slutar nian, och den MÅSTE sitta perfekt.
Borde påbörja mitt sökande.


Nu ska jag kila hoppas ni har det bra :)

VAD GÖR NI IDAG?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-17 13:21:09

sv: tack, kul att du tkr det :D



jag ska inte göra så mkt idag ;)

Postat av: En Romantisk Saga

Publicerad 2010-04-17 13:27:53

Här är det också dåligt väder :(...

Postat av: B E X

Publicerad 2010-04-17 13:46:10

kom när du har städat :)

Postat av: Becca

Publicerad 2010-04-17 14:19:23

kikar in hoppas du har en bra dag

Postat av: robin hood.

Publicerad 2010-04-17 14:37:11

hej du jag frågar lite olika bloggar för jag söker efter åsikter och nu vill jag gärna höra din ang:

Vad skulle du ha valt om du var tvungen att välja en av affärerna jag visar här under där du ska handla dina kläder, smycken och smink:



H & M VS ÅHLÈNS ?

Svara gärna!

KRAM!.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela