e

så skare va

Publicerad 2010-04-11 00:33:34 i Allmänt,

så här -> ____________________ <- tråkigt hat jag haft idag, tio inlägg på bloggen elva med det här. Imorgon tänkte jag försöka fotografera lite, och prata med mamma och pappa om mina planer :)
Ni som läste om att jag hade en dröm innan och undrar var det var för något, jo det kan jag berätta.

Vi har ett garage (som alla andra också har) men vårat är förlitet för att våran bil ska få plats i det.

Så här är min lilla dröm. Eftersom att jag ska gå en linje med foto och sånt till gymnasiet, så vill jag ha en fotostudio. Och jag tänkte liksom eftersom att våran bil inte får plats i garaget, så kan man ju fixa iordning en liten studeo i garaget och få det till någon användning. Jag älskar att fota, det är bland annat det jag lever för. (även om det inte märks)
Men om min dröm går i uppfyllelse så ska det bli foton överallt i huset haha.
Jag tänkte inreda det med vita blanka väggar, och ett vitt golv. Det är så långt jag har kommit med mina idéer ;) hoppas bara mor och far går med på det, annars tar jag min brors rum när han flyttar ;)varesig mamma och dom vill eller inte

time to sleep
love Emeilia

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-04-11 00:39:07

SV: jappsan!:D

Ska du hitta på något kul imorgon? :D

Kram//julia

Postat av: Julia

Publicerad 2010-04-11 00:45:09

SV: okej,det låter kul, vad fotar du med för kamera?:D

Imorgon ska jag börja läsa lite böcker, för jag måste fan börja göra det! :D

Kram//julia

Postat av: Julia

Publicerad 2010-04-11 01:02:36

SV: okej! :D

Kram/julia

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-11 18:40:44

Låter som en kul idé, hoppas det blir av i garaget så det kommer till användning!

Men vårt rum får du inte ta eftersom att vi kanske kommer och bor i braås ibland :) Hihi!



Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-04-11 18:45:53

emelie; hih, ja visst låter det som en kul ide :)

äsch, vi slänger ner er i garaget i såfall :D inget att oroa sig för!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-11 21:09:53

Eller dig, för kommer vi får ni ju finfrämmat... Är ju som om självaste kungen kom på besök! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela