e

same like yesterday

Publicerad 2010-04-13 14:48:25 i Allmänt,

Underbar dag igen. Vaknade upp hos bästavän och drog sedan till skolan. Tog moppen så det gick super fort höhö.
Varmt utomhus idag igen, och huvudverken har inte varit så kraftig idag iallafall. Fick bara sån jävla mensverk i slutet av dagen, tur att vi slutar tidigt på tisdagar!

Vi fick reda på vårat Svenska nationella idag (sent jag vet) Jag är inte alls nöjd, trodde det skulle gå mycket bättre. Men huvudsaken är att jag blev godkänd.
Fick även sjukt mycket beröm för min engelska läxa som jag gjorde förra veckan. Kunde inte låta bli att börja skratta när Karin sa att hon var stolt över mig och att det var jätte bra och fint skrivet. I think she likes me anyway tihi.

Nu ska jag äta upp mina havre fras och sen lägga mig i sängen och kolla på tv!

lat i know.
puss

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-04-13 17:45:13

vilken engelska läxa? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela