e

so prov

Publicerad 2010-04-28 16:23:37 i Allmänt,

hejsan ni som är mycket mer sociala än vad jag är! Hur har eran tre dagaras vecka varit än sålänge?
min har varit finfin. Har inte haft tid att blogga, igår var jag i stan och innan dess pluggade jag till mitt so prov som jag hade idag. Hoppas det gick bra.. usch tanken får mig att rysa.
Jag har faktiskt inte mycket mer att skriva, jag ska vänta på bättre tider och amanda sen ska vi ner till tonår.
Vad ska ni hitta på i helgen? Med tanke på att det är valborg så kanske ni ska göra något?
Själv tycker jag inte att valborg är något stort att fira direkt. Fast förra året fick bli ett undantag, fytusan vad kul vi hade, och det är ingenting jag ångrar till er som säkert tror det med det jag skriver nu.
Jag vet inte om jag ska vara med min finis, eller om jag ska smita iväg på en fest. Svåra beslut.
Eller så kanske jag ger fan i både och, och är med amanda för att smita in på skolansområde.
till er som inte vet så har våran skola en liten "Innegård", mellan alla klassrum alltså som en liten ruta med gräs på, eller liten och liten, den kanske är som fritidsgårdens storlek- alltså rätt stor. Men för att komma ner dit måste man upp på taket och sedan hoppa in där, men varken amanda eller jag skulle nog komma upp, så vi får se. kanske tar med oss ett tält ;)

Nu ska jag dra mig, hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Postat av: F E L I C I A *

Publicerad 2010-04-28 16:46:00

sv; så bra allt är bra med mig oxå :)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-28 17:06:05

Nice :-)

Ska du se anna anka söker assistent ikväll?

Postat av: Ingrid

Publicerad 2010-04-28 17:10:13

Har du varit i Pisa någon gång? Jag ska åka dit i maj och skulle behöva lite resetips om vad man kan hitta på där :)

Postat av: F E L I C I A *

Publicerad 2010-04-28 17:38:00

sv; ja det har jag, har du ? :)

Postat av: F E L I C I A *

Publicerad 2010-04-28 17:49:39

sv; okej, ska du göra något speciellt i morgon då? :)

Postat av: F E L I C I A *

Publicerad 2010-04-28 17:56:39

sv; okej :)

jag ska till skolan och sen kanske jag ska va med några kompisar tror jag fårse :)

Postat av: Julia

Publicerad 2010-04-28 17:57:02

super fin blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela