e

som sagt

Publicerad 2010-04-10 12:52:21 i Allmänt,

satt och läste på en kompis blogg precis. Hon hade lagt upp en bild på sin klass och skrivit att det bara var runt 10 veckor kvar tills vi skiljs åt.
Det kommer bli hemskt och jag kommer gråta som tusan. Tänk att vi kanske aldrig kommer få träffas igen- alltså inte bara min klass, utan alla nior på hela braås skola.
Jag kommer ju självklart inte sakna bara min klass, utan allihopa, jag har ju trots allt lektioner med allihopa utom nio A. Men hälften av mina kompisar går ju i den klassen + min pojkvän och hans kompisar som jag också har fått mycket bättre kontakt med under de här tre åren. Tro det eller inte, men jag kommer även sakna skolan, och alla fina fritidsledare kanske tillochmed någon enstaka lärare?

Näe, den här tiden har varit underbar. Slitsam, men underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela