e

tråkigaste lördagen everrrr

Publicerad 2010-04-10 19:24:02 i Allmänt,

Magen värker, Svårt att andas, mår illa, och ingenting händer. Mamma och pappa är så tråkiga, dom ligger bara i sängen. Den enda jag tänker på är min kära älskling som sitter hemma i Rottne och förmodligen har det mycket bättre än vad jag själv har det. Jag skulle göra vad som helst för att få vara hos honom just nu. Bara få ligga bredvid honom så han skulle få hålla om mig och tycka lite synd om mig. Aldirg någon som gör det nämligen buhu stackars mig, not. Nu frågade papi om vi skulle åka och köpa lite godis till mig, men jag orkar faktiskt inte göra någonting.
Nu ska jag gå in och lägga mig i mammas och pappas säng så någon kan tycka lite synd om mig.

puss på er

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-04-10 19:44:16

sv: åh tack så mycket, det värmer! :D hur är det med dig då?

Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

Publicerad 2010-04-10 19:45:22

sv: tack så mycket :)

Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

Publicerad 2010-04-10 20:01:03

sv: den började tråkigt med dåligt väder men gick äver till en bra lördag då solen kom fram.. Själv då?

Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

Publicerad 2010-04-10 20:04:19

sv: uschdå, det låter inte alls bra, får hoppas att resten av helgen blir lite roligare då iallafall :)

Postat av: Fotograf - Kristina Bäck

Publicerad 2010-04-10 20:16:09

sv: nu är det sortering av bilder som gäller. Men ha en fortsatt trevlig lördagkväll iallafall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela