e

uppe tidigt

Publicerad 2010-04-01 10:41:26 i Allmänt,

godmorgon mina sköna, hur har ni det idag? :) jag har det bra än så länge. jag vaknade av att pellepump skickade ett sms och frågade om det var träning ikväll, gillar att hon tänker efter innan hon skickar dom så tidigt dvs 09.11 haha. dock fick hon en chock när jag svarade henne direkt " är du uppe xD?" svar ja, jag är uppe och jag var uppe innan du smsade så du behöver inte få någon chock här inte. jag har faktiskt skött mig det här lovet, stigit upp runt tio varje dag nästan i alla fall töhö. planer för idag? jag ska försöka träna lite innan träningen ikväll, kommer nog bli lite mer på om jag gör det. hoppas bara inte att almir är sjuk idag, eller ledig som han har börjat vara den senaste tiden, men antar att det är så när man blir gammal ;) påtal om det, så fyllde han år igår, så grattis typ.
haha jag ligger och kollar på svampbobfyrkant, och ni som har sett det vet ju att han har en snigel till hund, och när dom sätter koppel på dom så sätter dom det runt ögonen, haha helt sjukt!
haha tror att jag ska pröva ;)
hoppas ni har det bra puss

Kommentarer

Postat av: Elvira Eriksson

Publicerad 2010-04-01 10:44:41

Svar: är sjuk:/

Postat av: matilda

Publicerad 2010-04-01 10:52:06

Okej, vad skönt och träna =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela