e

upptadering nerifrån

Publicerad 2010-04-04 20:33:59 i Allmänt,

tog med datan ner för att kolla på "vipout" som mor min säger. hon är väl inte den bästa på engelska. 
Jag höll inte det idag heller, det med att jag skulle träna hårt.. för jag fick ett sms av nelly om att vi ska ut och springa imorgon när hon kommer till mig. så det får bli hårdträning imorgon istället. OCH JA NU LOVAR JAG! inte bara för min skull utan för nellys skull med. om inte annat så kommer hon att tvinga med mig ut, vare sig jag vill eller inte och åter igen - jävla nelly!
pusspuss

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-04-05 18:06:21

jag vet att du älskar mig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela