e

UTKLÄDNINGSDAG 2010

Publicerad 2010-04-06 21:37:34 i Allmänt,

jag hann inte blogga idag efter jag kom hem från skolan, för då var det bara snabba steg in i duschen och tvätta bort tre ton hårspray och allt sot från kroppen.  Vid halv fyra åkte jag med pappa in till stan för att gå på handledarkurs i tre timmar, gud så segt det var. Men nu åter till min rubrik.
Årskurs nio hade utklädningsdag idag som sagt, så här kommer lite roliga bilder på lite vad som helst och ingenting.

Nelly och jag eller våra nickname - FIRE HOES (fick inte heta så.. så vi tog bort oes.. fuckfaces)

Även mimmi pigg fick va med på ett kort. lägg märke till lådan med hjelm i =D

Daniels mästerverk av mig på tyskan (Y)

Minfinamia och En liten alleballe

Hjelm i lådan och fyllejoni

min fina man, en hippie och några fler <; (fet har han blitt med)

"indiansystrarna, ipren, pröderna FLUFF, En amanda, och Katching djuret rebecca

jag och.. ah precis..xD

våran väldigt egna Uno Sjöö och bröderna filling eller nått

Ronny och Ragge, och den nya johon dorian i scrubs ;d (vill bara säga att dom hällde i en hel tub med brylkräm i huvet på ronny eller ragge)

här har vi bröderna filling eller nått och tarzan

även Jane var med

nyckelpiga, pippi, braåsplayboy och det nygifta paret, hannes och lisa!

en aladdin

greve Jönsson och Konstapel Malin!

avslutande bild- och även våra fina finalister till dagens bästa utklädnad! GRATTIS


Hoppas ni hade en trevlig bildstund,
nu ska jag sova!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-07 00:21:43

Vad bra då :)

Postat av: simone

Publicerad 2010-04-08 11:38:51

Coolt! Snygg du är :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela