e

5 kg hängandes på varje ögonlock?

Publicerad 2010-01-11 17:04:52 i Allmänt,

Just nu känns det som att varje ögonlock har fem kg var att handskas med, så trött är jag!
jag kan nästan slå vad om att jag kommer somna framför tvn med datan bredvid mig eller tillochmed liggandes i knäet på mig.
Men, första skoldagen var det ju idag också, så himla tråkigt, och vi fick nya tider för tyskan på måndagarna och torsdagarna, så nu är mina två tyska lektioner flyttade en timma framåt istället. hatar det systemet, men jag slipper äta utan nelly iallafall, inte för att jag klagar på den/ de personerna jag åt med innan, men det är väl alltid lite skoj att få äta med sin bästavän minst trå gånger i veckan istället för en?
dags för mig att kila, håller på att frysa sönder och somna dessutom.

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-01-11 18:09:32

Vad jobbigt :/ Sova!

Postat av: simone

Publicerad 2010-01-15 00:37:04

Exakt så trött är jag nu, sängen nästa ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela