e

AbtronicX2

Publicerad 2010-01-14 18:16:52 i Allmänt,

äntligen torsdag, det betyder bara en sak, att det är fredag imorgon och dags för helg.
eller som Ulf skulle sagt " det betyder bara en sak! "vad?" jo, att det är måndag igen om fyra dagar *ler lite smågulligt*
jo jag vet att vi har smått sjuka fritisdledare på braås skola.

Alex: sjuk humor, riktigt snäll
cilla: vad ska man säga, hon har sina stunder.
Almir: HAHA vart ska man börja? vattenkrig på lektionstid, mulnig på rasterna och gud vet vad!
Ulf: otroligt sjuk humor.. man blir som lätt road..
Christian: diggar killen totalt! sjunger awesome, och hans humor är typ underbar! haha
kan det bli bättre?

jag har suttit med en abtronicX2 runt magen nu sen klockan fem eller något. och det gör faktiskt lite ont, får se nu om det blir någon skillnad. måste ju skaffa lite magrutor till sommaren, *fniss* nu ska jag äta, sen ska jag plugga, eller dra ner till fritidsgården. har lust med lite humor i kroppen.
vi har ju so "Prov" eller något liknande imorgon, redan första veckan, sen ett nästa fredag också. vad tänker man med då?..
suck hej

Kommentarer

Postat av: ☆ Carlosa

Publicerad 2010-01-14 19:46:26

sv: jo samma här :D

vad har du gjort idag då ?

Postat av: emme

Publicerad 2010-01-14 20:07:41

Vi har verkligen dom bästa fritidsledarna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela