e

cp

Publicerad 2010-01-30 23:05:52 i Allmänt,

är det bara för mig som blogg.se inte har fungerat idag? jag har inte kunnat komma in på min sida, så jä*la lame.
men iallafall, here comes a little sammanfattning av igår och idag. ( älska min engelska )
igår följde älskling med mig hem efter skolan. så vi hjälptes åt att laga tacos med timmy och emelie lite mys. sen gick vi upp och kollade på tv som vanligt. vi låg och gjorde massa gris-ljud mot varandra, haha så sjukt kul gud vad jag garvade! han e min lilla minigris hihi ♥

idag åkte babe hem.. lika tråkigt varje gång, fast nu var det värre.. eftersom att klanten glömde sin mobil hos mig ( hur lyckas man? )
jag låg i sängen en stund, sen gick jag ut och fotade lite, jag var grymt fotosugen så jag bestämde mig för att gå ut och fota. men jag kom in lika snabbt nästan.
Amanda gull, frågade mig om jag ville kolla på film med henne, jag tackade ja, men först gick vi ner till millis och åt kebabtalrik, sen gick vi till ica och köpte godis, och träffade sanja och marco.
när vi kom hem till mig kollade vi på twilight i tjugominuter ungefär, sen kollade vi på bedtimes stories och southpark.
hon gick hem för en stund sen, och nu ska jag lägga mig. saknar älskling för mycket, så det är väl lika bra.

imorgon kommer förhoppningsvis nelly babe hit och sover här. sen åker vi till hanaslöv på måndag ( so lame )
njut av mina vinterbilder som jag tog idag.
och min vänster tangent till musen har gått sönder.. måste lämna in skiten.. godnatt sötisar ♥

det får räcka för mig, orkar inte lägga upp flera nu.



HAR NI MED LIKA MYCKET SNÖ SOM VI NERE I SMÅLAND?
puss

Kommentarer

Postat av: Neha

Publicerad 2010-01-30 23:18:03

Okej^^

Jag syr på en kavaj:D

Postat av: aw - gotlandstöis ツ

Publicerad 2010-01-30 23:21:55

jag har färgat håret :D sj?<3

Postat av: JESSY & ELIN :D

Publicerad 2010-01-30 23:34:25

sv; vi har varit på pizzerian & bakat och suttit vid datorn % gjort lite kort dusj ? :D

Postat av: moa

Publicerad 2010-01-31 10:53:36

Vilka härliga vinterbilder (:

Postat av: aw - gotlandstöis ツ

Publicerad 2010-01-31 12:05:56

de blev bruun :D

Postat av: aw - gotlandstöis ツ

Publicerad 2010-01-31 12:09:07

super bra :D

Postat av: aw - gotlandstöis ツ

Publicerad 2010-01-31 12:25:27

ja :)

Postat av: Lina K

Publicerad 2010-01-31 16:20:02

Japp, vi har massor av snö och det blir bara mer och mer hela tiden .... =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela