e

dålig uppdatering hoppas ni har saknat mig?

Publicerad 2010-01-19 21:44:08 i Allmänt,

hejsan alla trogna bloggläsare!
har inte bloggat sen i lördags, så tänkte att det började bli dags för ännu ett tråkigt inlägg.
jag kan väl slänga ihop en liten sammanfattning av dagarna sen sist kanske?

lördag- jag var i fritidsgården med amanda (tror jag). följde med rebecca hem och sov hos henne.
söndag- vaknade hos rebecca, drog hem och åt sen kom rebecca och sov hos mig.
måndag- skolan var super trist! jag har redan tappat gräppet.. men jag sov hos rebecca igen iallafall.
idag- skolan äckligt tråkig, träffade inte älskling mer än en gång tror jag? hatar när det händer, nelly och jag gick runt och dummade oss i korridoren som vanligt. fick reda på mitt så kallade "so prov" som jag inte alls blev glad över. JÄVLA FI** AMS vad jag hatar den kvinnan alltså.
efter skolan- kom hem åt snoppluktande fil med banan och flingor i godare än det luktade. drog ut med amanda till fritidsgården alltid lika kul med henne. men inatt sover jag inte hos rebecca, och hon sover faktiskt inte här heller förvånande? men jag saknar henne redan hihi.

yes, men det får f*n bli allting för den här gången. får se när nästa gång blir, lala puss

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-01-19 23:28:28

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-01-19 23:29:21

Ehhh.. förlåt för ovanstående kommentar. Är visst lite trött.

Trodde att det stod super skolan var super trist, haha! Ja jag är nog trött. :D

Postat av: Simone

Publicerad 2010-01-20 01:01:58

Godnatt snygging! ha en riktigt fin onsdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela