e

how sick?

Publicerad 2010-01-11 06:53:31 i Allmänt,

godmorgon bloggen och alla er morgonpigga läsare ( förståss alla andra med som är lite mindre morgonpigga som min väninna Rebecca ) jag tror inte hon har märkt att jag har skickat två sms sen jag vaknde 06.30.
helt sjukt att jag är uppe, halvt påklädd och sitter vid datan med en kopp te och tvn på.
jag har inte sovit mer än två och en halv timma inatt, jag trodde aldrig att jag skulle somna, men det sjuka var ju att jag vaknade direkt när mammagull tog i handtaget till min dröm och väkte mig, boom sa det och jag var klarvaken.
klockan är 06.53 och såhär tidigt har jag inte varit vaken sen gud vet när.
ska koppla av lite framför tvn tills klockan blir ca kvart över sju eller liknande. sedan ska jag fixa mig, för vid tjugo över åtta bär det av till skolan (N)
puss på er allihopa

ps; jag kommer somna på någon lektion, om inte mindre direkt när jag kommer hem idag kvart i fyra. ds;

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-01-11 14:04:50

Skönt när man kan gå upp så tidigt så man slipper stessa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela