e

morgon pigg?

Publicerad 2010-01-07 13:29:23 i Allmänt,

Jovisst, verkligen jätte pigg på morgonen ( inte )
Som ni vet så skulle jag till stan tidigt som tusan idag för att ... ja, och jag trodde inte att jag skulle komma upp.
Rebecca fick jag putta på innan hon ens öppnade ögonen och jag hade redan varit uppe en halvtimme innan hon märkte något.
Kom hem från stan för en stund sen, så nu är jag super trött. Och Nelly ville att jag skulle komma till henne i rottne och kolla på film tillsammans med henne.
Ska kolla med mamma och pappa så det är okej, och kolla om dom kan köra mig, för jag orkar verkligen inte sitta på en buss den sega vägen när det är snö och skit också. Men jag får se lite.

Nu ska jag kila
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela