e

nio timmars sömn

Publicerad 2010-01-12 06:31:19 i Allmänt,

hej allihopa, snabbt litet inlägg innan jag går ner och grattar pappa på födelsedagen och börjar fixa mig för skolan.
var super trött igår så jag somnade med tvn på och datan på magen med högsta volymen med musik på klockan sex ungefär. jag vaknade inte förens halv nio, och somnade igen vid nio. så det är över nio timmars sömn, och det har jag inte haft på jätte länge. men som sagt, dags för mig att kila ner och säga grattis till papi som fyller år idag innan han pyser till jobbet.
ha det bra puss

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2010-01-12 13:07:44

GRATTIS Emeilias pappa!

Postat av: simone

Publicerad 2010-01-12 13:51:27

åh så härligt att få sova ordentligt :D

Postat av: JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Publicerad 2010-01-12 14:49:17

Usch vad jobbigt att gå upp så tidigt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela