e

så patetisk

Publicerad 2010-01-25 16:37:42 i Allmänt,

du.. ja just du, är en patetisk liten ****!
störst bäst och vackrast, är just det du tror att du är.. haha, jag förstår inte riktigt hur du orkar med ditt liv? att ljuga för dom som du kallar för "vänner" vad fan tänker man med då?
om ni frågar mig, så tänker man tamigfan inte överhuvudtaget..
tror att allt och alla ser upp till dig, men i självaverket så ser allihopa ner på dig.
dags att vakna upp snart kanske, och börja inse vad som är bra för dig själv och inte!

forget our friendship man!

haha förlåt för rycket, men vad gör man inte för att få ilska ut ur sig?


hoppas att ni alla har det bra!!

Kommentarer

Postat av: Freddie

Publicerad 2010-01-25 16:43:25

ok :)

fast det där lät inte så bra... tur du är glad ändå

Postat av: Freddie

Publicerad 2010-01-25 17:27:45

okej. så kan det va :)



bra att det är upp nu då.

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-01-26 15:45:10

I know maan!

Postat av: linnea!

Publicerad 2010-01-28 13:56:18

?? tycker egentligen inte att du har så mkt att säga om det

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela