e

time to fix

Publicerad 2010-01-23 10:04:02 i Allmänt,

bloggen!
vaknade för en stund sen och klockan är tio.
ska börja fixa mig lite nu, sedan sticker jag mamma och pappa till kalmar och ikea. sen åker jag vidare till en kompis i lindsdahl som jag inte träffat på tusen år.

iallafall igår var jag i rottne, jag skulle tagit 18.15 bussen, men det blev inte så, bara nästan. jag stod och väntade på den i tio minuter ( den var alltså tio minuter försenad ) så jag bestämmer mig för att gå hem igen eftersom att "den kom ju inte" men när jag är halvvägs hemma ( jag har rätt nära till hållplatsen) så hör jag bussen bakom min rygg och jag vänder mig om, och där kör den iväg och förbi den hållplatsen jag stod vid. rätt så himla störigt!
så jag fick gå hem och vänta på 19.15 bussen istället. men det gjorde inte så speciellt mycket, eftersom att jag skulle till nelly i rottne sen till fritidsgården där, och i fg så var det väldigt segt.

dom hade en tävling, som vanligt om att man skulle vinna en hink full med godsaker. och den vann jag och nelly förståss haha, den gick ut på att vi skulle skriva en egen låttext till en annan låt.
vi fick välja låt själva och vi valde en med my chemical romance - under pressure som också queens sjunger.
våran text kommer ni få här så småning om, vi hann inte riktigt bli klara med den eftersom att vi bara hade en halvtimme på oss.
men nu måste jag kila!
tack för mig så länge.

Grattis anna b som fyller 16 idag *;!

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-01-24 02:25:11

Hoppas du haft en grym kväll gumman! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela