e

trött på

Publicerad 2010-01-09 19:42:08 i Allmänt,

jag är trött på jultiden
jag är trött på snön
jag är trött på skolan
jag är trött på allt som finns just nu
i allfall känns det så.
och dessutom, är jag väldigt trött på att
tycka synd om personer
som egentligen inte bryr sig ett
piss tillbaka.
förstår inte riktigt den meningen
med att lägga ner massor av energi på
personer som man egentligen nästan
hatar.
jag vill ha tillbaka den tiden
då vi kunde prata om allt
utan att det skulle komma ut
vad hade hänt om vi hade gjort
så idag?
en stor fråga, som jag aldrig kommer få svar på
eftersom att jag inte vågar säga någonting
till dom jag egentligen nästan
hatar.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-01-09 20:03:44

?<33

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-01-09 20:19:12

:( finns!<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela