e

vad gör man inte för lite tidsfördriv?

Publicerad 2010-01-05 23:17:12 i Allmänt,

godkväll allihopa, allt bra med er? Toppen!

med mig är alltind bra, förutom den där förbannade näsan! jag har just kommit upp ifrån bastun, och ska snart ner och fika lite och så. innan jag gick ner till bastun så tog jag mig friheten och gjorde det jag älskar mest, fotograferade ingenting annat än mig själv förståss, haha lite egoistisk får man lov att vara. jag vet inte om jag orkar lägga ut så många bilder, eftersom att alla nästan ser Likadana ut. så det får väl bli dom jag tyckte blev bäst, varsogod och enjoy

( alla bilder är oredigerade )

vad brukar ni göra när ni hart tråkigt/vill ha tidsfördriv?

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2010-01-05 23:18:16

fin blogg!:D

Postat av: Patriciaemilie

Publicerad 2010-01-05 23:26:29

fotar :P haha



den timmen är det nog värt :D

Postat av: Ameli

Publicerad 2010-01-06 02:12:37

Diggar din piercing för full rulle ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela