e

wii

Publicerad 2010-01-02 00:54:58 i Allmänt,

gick ner för en stund sedan och spelade wii med världens bästa bror och världens bästa Emelie, och såklart mami&papi.
vi spelade supermari både när man gocart (?) och det vanliga, och jag känner att det här är ett sjukt tråkigt inlägg gogo.
men alla fall, nu sitter jag och kollar på final destination 2 har bara sett trean tror jag, eller ettan ? hm minns inte.
dagen tillbringades med nelly och anna babes. Nelly drog till rottne vid fem i fem, och annas mamma hämtade henne vid sex tiden, sen har jag bara suttit vid datan resten av dagen.

hoppas ni har det bra!


Förresten, ge mig tips på vad jag kan blogg om?..

Puss


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-01-02 16:31:17

Hahaha ja det var faktiskt ganska roligt, tack så mkt & desamma :D, okej vad skönt jo allt är bara bra här med puss!

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-01-02 16:43:29

du kan blogga om min mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela