e

gulle

Publicerad 2010-07-01 21:00:46 i Allmänt,

snart är jag ensam barn in tha hus skönt det, dock ledsamt. Tänk att det är fem år sen som min bror hade tänkt att flytta upp till karlskrona(?) för att gå gymnasie där, då lät det mer " ne.. du får inte flytta.. :(" nu är det lite mer åt det lyckliga hållet haha.. men som sagt så kommer jag ju sakna honom (ja emelie, dig med!)

nä, slut på depritioner hittade den här väldigt söta bilden på en kompis facebook

tyckte den var lite söt faktiskt (han kommer säkert döda mig om han får se den..) men det är det värt hihi.

ner och äta, sen sova upp tidigt imorgon med (AAAHHHH sista dagen underbart!)

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-07-01 21:07:23

lovar att vi tar det på lördag istället ;)

Postat av: B E X

Publicerad 2010-07-01 21:20:37

meeeeeen, när man väl fixar ngt så är det aldrig ngn som är på iallafall :s jag kan betala åt dig -.-

Postat av: B E X

Publicerad 2010-07-01 21:26:53

sv; men bra att veta hur många vi blir i bilen

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-07-04 00:30:54

Ja och tänk då att det är ännu skönare för oss att komma hemifrån (igen) =D Det är uuunderbaaaart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela