e

"hon dansar aldrig nykter"

Publicerad 2010-07-02 12:58:57 i Allmänt,

Kom hem för snart en timma sen oj vad fort det gick? hm aja, sista dagen idag också, fick inte alls mycket gjort eftersom att jag blev smått "utskälld" men det var inte mitt fel dock.

SKÖNA SOMMAR VÄDER HOPPAS DU ÄR HÄR FÖR ATT STANNA!

Det är så sjukt skönt ute idag, solen skiner och knappt något moln på himeln gött!

Jag vet inte vad som händer idag, om jag skulle träffa Christoffööör eller inte? dåligt planerat på den punkten tycker jag.
Har även funderar lite över det där med semesterfesten imorgon, och jag tror jag ska med. men det beror ju förstås på vissa saker.

Nä här jag kan inte sitta, måste fixa lite saker och sånt innan jag gör någonting.. 

"hon dansar aldrig nykter någonstans aldrig inte en chans att hon dansar nykter kallat´t undanflykter om du vill Utan minsta promill står HON still!" nana rebecca nananana :D

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-07-02 13:35:53

haha käften ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela