e

I love you to death babe

Publicerad 2010-07-08 20:17:02 i Allmänt,

Soliga, härliga, underbara ÖLAND!
Egentligen hade jag kunnat bo här året om tror jag.
Men jag längtar hem en liten smula, till mamma pappa och voffarna, och till min prins förstås!

Men jag har det så sjukt underbart här på Öland tillsammans med Rebecca, funderar smått på att flytta ihop med henne? Tror faktiskt att det hade funkat.

Jag har just målat om mina naglar - rosa, ojsan till och med Bex tyckte att det var annorlunda på mig, hihi.

Igår var nog den värsta natten på länge. Brännan på benen sved som att skinnet skulle spricka upp - Jag höll på att börja gråta.
Gick även och la mig lite tidigare än Rebecca, jag låg och tänkte på dig min älskling - Christoffer! Då blev brännan värre kändes det som och tårarna kom i ögonvrån.

Vaknade vid elva idag, gick upp och åt sen vid tolv gick vi ner till stranden och solade - ryggen.
Hade solskyddsfaktor 50+ idag, haha behövdes verkligen!
Fick lite gämnare bränna på ryggen också.

Snart kommer Mia och Kentha hit igen, rebecca och jag har ju varit ensamma här på Öland sen i tisdags, mysigt!

Sitter just nu och tjockar oss med chips, godis och läsk underbart!

Christoffer älskling, du är den vackraste, finaste, underbaraste personen som finns, jag älskar dig till döds!




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela