e

"jahanehe"

Publicerad 2010-07-01 16:59:53 i Allmänt,

Äntligen torsdag! Och som alla vet Fredag imorgon och sista dagen på jobbet. Pengarna rullar inte in förens den 27 juli segt som bara den, men man får väl stå ut antar jag.
Inte alls lika trött idag som jag var igår, kanske var för att jag verkligen sov ut igår?
somnade faktiskt vid halv sex, vaknade vid halv sju och trodde att det var ny dag, fick panik och sprang ner till köket där timmy stod

"VART FAN ÄR MAMMA OCH PAPPA?!"
" ehm... Mamma är i stan?"
"jaha... fandå.. trodde att det var ny dag ju.. fick panik.. :("
"*KONSTIG BLICK*"

haha.. där ser man vad för lite sömn gör med mig ibland. Blev så trött på det misstaget så jag gick upp och somnade om, vaknade vid halv nio igen, ner och hämtade vatten upp och somnade innan tio sen sov jag hela natten.

Idag vaknade jag ur trött men tvingade mig själv upp ur sängen. Och jobbet var okej idag också. När man befinner sig ute på akuten så rinner tiden iväg dom e så underbart tröga där ute så man har så kul. målar fortfarande gula sträck på golvet, det är lite roande i alla fall.

Sista dagen på jobbet imorgon eftersom att det inte finns mera jobb åt mig där ute, antar att jag är rätt belåten efter den här veckans tidiga morgnar och långa dagar, och jag som brukade klaga efter våra dagar i skolan som börjar halv nio och slutar halv fyra.. 

Idag innan vi åkte så skulle mamma ner och lämna lite tvätt i källaren och på vägen ner möter hon något LURVIGT och "litet" EN SPINDEL!?!?! nä, inte direkt. Det var en liten kattunge som hade trillat in igenom vårt källarfönster, stackars liten den satt och grät när mamma lyfte upp den för att gå ut och lämna den till mamman som satt utanför våran ytterdörr och väntade.. så liten och hjälplös mjao..

Time to jump into the shower! Vet att ni älskar min engelska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela