e

sväng till Kalmar

Publicerad 2010-07-09 18:09:34 i Allmänt,

Hejsan allihopa, allting väl med er? Med mig är det fint, fruktansvärt trött bara.
Vaknade inatt av att rebecca fick panik attack - igen, damn you woman! skrattar åt dig bara så du vet!

Körde en sväng till Kalmar idag, köpte mig ett linne kommer kanske bild på det senare, har ingen kamera i närheten just nu.

Håller just nu på att laga mat, eller inte jag med Mia och Kenth - FISK! gottigotti.
Är det bara jag som har lagt märke till att ordet -Fisk- låter äckligt när man säger  "jag gillar fisk" Men när man säger "jag gillar lax", liksom det låter inte lika äckligt. Konstigt tycker jag.

Igår var rebecca och jag ute och gick igen - duktiga är vi. Satte oss sen på bryggan nere vid havet och sjöng på Darins nya låt - Can't stop love. Samtidigt som jag smsade med min finis till pojkvän som jag även har 14 månader tillsammans med idag! Ett litet grattis till oss ja.

Rebecca är mysig, trots att hon skrämmer skiten ur än när man försöker sova!

nu ska jag kila, Hoppas ni har en fin dag, och hoppas ni har haft en fin vecka!
Puss

Kommentarer

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-09 19:14:28

Hej sötnos:)



Haft en fin dag?

/Shoppaholly

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-09 20:03:54

sv: Härligt :)

min dag har vart toppen



var gärna med i min supertävling

/Shoppaholly

Postat av: e.

Publicerad 2010-07-09 20:18:19

grattis till er ,



saknar dig millissssss :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela