e

SVAR PÅ TAL!

Publicerad 2010-07-01 21:29:16 i Allmänt,

Oj, mitt första svar på tal...

I alla fall. mina kompisar (de flesta) tycker att jag inte engagerar mig i någonting som är kul.
Dock har vi alla olika åsikter om vad vi tycker är kul och inte kul. Jag i det här fallet är inte mycket till "festprisse" och nu vill dom att jag ska följa med på semesterfesten som hålls en bit utanför där jag bor. Jag är väldigt osäker på om jag vill följa med överhuvudtaget.

Jag har ett skäl till varför jag kanske inte vill följa med, men ingenting som jag vill gå ut med direkt. Det är väl en aning löjligt kanske.

Men jag erkänner i alla fall att jag är en tråkig männsika sometimes eller väldigt ofta som jag får höra av Rebecca. Dock när jag hör det blir det inte bättre för det. Visst jag kan hålla med om att jag inte hittar på så mycket saker hit och dit som alla andra gör, men det är mitt sommarlov, min fritid så låt mig göra vad jag vill och slösa bort mitt sommarlov/fritid på det? det är ju ingenting ni dör av eller hur?

och det skulle inte spela så stor roll om jag skulle följa med på lördag ändå eftersom att ingen kommer lägga märke till mig ändå.

MEN ja, jag ska tänka på saken sluta tjata bara. det kommer när det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela