e

Å vilken reolig midesumer

Publicerad 2010-06-26 00:02:35 i Allmänt,

usch vilken slö dag det har varit, riktigt skönt. Imorgon är nästsista dagen innan man börjar jobba, nästan så man ångrar att man sa ja till det. orka stiga upp klockan sex varje dag i två veckors tid fast dock jag tjänar ju på det MONEY namnam! Känns hemskt att sommarloven ska gå så fort hela tiden, vips säger det sen är det över?
känns som att allting går över så fort.. ingenting mer om det!
nu ska jag dra emmy upp till sängen för att sova!
imorgon ska vi upp till morfar <3

Kommentarer

Postat av: linnea!

Publicerad 2010-06-26 01:45:38

..... heheheh

Postat av: cattisEriksson

Publicerad 2010-06-26 07:47:12

Söööööt vovve i inlägget nedan(:

hehe skönt med en lugn kväll (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela