e

Alldeles för lång tid

Publicerad 2010-06-20 19:22:57 i Allmänt,

Jag är en sån männsika som alltid klagar JA jag vet so let me do that, och jag vet att det blir FÖR mycket efter två - tre gånger men vafan JAG ÄR SÅN och kan inte ändra på det.
Jag är även sån som fort börjar sakna någon det vill säga att jag just nu saknar min pojkvän som tusen männsikor nästan hör varje dag, om inte annat - han. 
Jag sa till honom att jag tror vi kommer glida isär om vi inte ses mycket över sommaren, så fick jag till svar att "ja, det blir väl vad man gör det till, du får inte sluta kämpa" det slog mig, jag måste börja sysselsätta mig mera!
Det kommer inte räcka med att bara spela fotboll ca en gång i veckan härdanefter, jag måste göra något annat också.. inte sport kanske, men umgås med männsikor och sånt. Får börja funderar på det här!
Måste rädda mitt förhållande liksom

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-06-20 19:43:38

ja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela