e

årets bilduppgifter

Publicerad 2010-06-03 18:39:28 i Allmänt,

Bilder i massvis, men känner att det börjar liksom verkligen närma sig slutet nu så här får ni ännuflera bilder!


Senaste bilduppgiften, propagandan! VG+

Inget mindre än min fantasi, VG

Natur VG+

Fantasy - inte klar, inget betyg

Random - G+

Random - G+

Tatuering - VG

Random - satt på so lektionen inget betyg

Tatuering - VG

Tatuering - VG+

Elevensval uppgift- VG


och ännu mer finns, dock i skolan som inte har tagits ner från väggarna.

Kommentarer

Postat av: asdghjklöä'

Publicerad 2010-06-03 21:14:43

du borde ha mvg i bild lr hur -.- ?



du kan göra alla mina uppgifetr -.-

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-04 20:00:18

jag måste hämta mina bilder :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela