e

Gårdagens kväll

Publicerad 2010-06-16 07:21:13 i Allmänt,

Fy fan vad sjukt det var igår.
Alla lärare som visade sig vara världens roligaste? Lärare som kysstes för att kunna vinna en tävling, haha ja då ger man verkligen allt. Lärare som dansade med eleverna så som vi gör på våra fester, HELT GALET KUL!

Igår åkte vi som sagt till "hemlig ort" som alla visste att den skulle vara i norrhullt.
Vi åt mat, sjöng, dansade, lekte sjuka lekar och hade skit skoj! Man kan säga att min hals är smått utsliten idag av allt sjungande! Jag blev uppdragen på schen när en av låtarna jag sjöng i musikalen kom, så jag ville dela av mig av min lilla sång karriär och bara köra för glatta livet! Jag tror det var rätt uppskattat faktiskt. Vi dansade som galningar och skrattade varje sekund! 
Lekarna vi hade vart helt vrickade, jag trodde aldrig jag skulle få höra en lärare säga " och så för ni gurkan mellan era parters ben, och fortsätter så tills en av er har vunnit" HAHA
Det tog slut lite för fort, vi var hemma vid tio i tolv tiden inatt och jonatan vad gullig som följde mig hem så vi stod och pratade en stund om hur mycket vi kommer sakna allt och sånt.
Nu måste jag börja göra mig i ordning inför avslutningen. Jag langar upp lite bilder både från gårdagen och från skolavslutningen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela