e

hemsk dag

Publicerad 2010-06-10 19:24:21 i Allmänt,

Kände det på mig hela tiden. Vädret sög och det var kallt och ruggit!
Jag satt och mös med mia och julia under min handduk och julias paraply framför "brasan" sen smet vi ut med kajaken och paddlade en sväng, både julia och slutade paddla några gånger så en av oss fick paddla själv medan mia satt i mitten och klagade haha.
Vi fick ta oss hem vid lite över ett idag. sen när jag kom hem var klockan kvart i två och mia ville att jag skulle följa med henne till stan en halvtimme senare. Jag gick med på det för att vara gullis av mig, men den nedrans klanten hann inte med bussen så jag fick helt enkelt åka in till stan själv och sitta på resecentrumet i en halvtimme tills nästa buss skulle komma med maria i. Blev smått avundsjuk när alla studenter åkte förbi med traktorer och stora vagnar med visslor. Men vi slutar ju på onsdag så what the fuck :D

Var även hos mormor idag och beställde några saker till mina lärare från min klass, sjukt söta var dom!
Imorgon är sista dagen i skolan som vi har riktiga lektioer, dock kommer vi bara kolla på film och skit säkert, men aja!
Nu ska jag kila!
puss

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-06-10 19:43:33

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela