e

hm, fula face? Moget

Publicerad 2010-06-07 16:50:27 i Allmänt,

Det finns vissa som inte riktigt har kommit över ett "gammalt" bråk än?
idag fick jag reda på att en i min klass (som jag är smått ovänn med) inte kommer till skolan för att hon inte "vill se mitt fula face"

citerar " jag är inte i skolan för att jag inte vill se millans FULA face, jag höll på att spy när jag såg henne, därför gick jag hem och inte kom tillbaka"


Haha, jag menar? hon är ju bara rädd att jag ska slå henne xD Gud vad jag älskar den tösen alltså.
tror hon själv att jag vill få skit för något som hon själv orsakat? näe tack!
sen när hon och hennes lillasyster går förbi mig med sina pojkvänner så slinker det ut från hennes lillasysters pojkväns mun " AH HOPPAS JAG JÄVLA FITTA " samtidigt som han kollar på mig :) GULLIGT

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-07 18:24:41

sv: jag var på mammas konto och trodde att jag skrev dit mitt namn ;o

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-07 18:30:26

sv: haha jaha. men bloggaddressen och namnet står ju alltid där på mitt egna konto xD daaaah =D

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-07 18:33:25

sv: du är som en snopp med en böld på sig =D

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-07 18:36:40

sv: hatar den jävla "verifiera kommentaren" grejen, palla skriva varje gång -.-' kmr upp på alla som jag ska kommentera ;o hmm ja det hade varit skönt men då somnar man inte ikv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela