e

hur gick detta till då?

Publicerad 2010-06-08 17:20:52 i Allmänt,

Första gången jag nästan fick VG på ett SO prov, rätt glad för det faktiskt! Dock kan inte Ams vara modig nog och erkänna att jag för en gångs skull var duktig? så jävla illa om jag får säga det själv.

Idag råkade jag försova mig för första gången på den här terminen tror jag, i alla fall så jag kom så mycket försent. Vaknade av att mamma skrek på mig 20 i 9 och frågade om jag sov, en dum fråga när klockan är så mycket, haha.
Karin blev inte så sur ändå så. Lämnade även in engelska och matte boken idag vilket betyder INGEN MER MATTE WOOHOO!
som jag berättade igår så hade vi såpfotboll idag, riktigt skoj. det första jag gjorde var att ramla, sen kom halva mitt lag emot mig och tacklade omkull mig, snälla dom är!
Första matchen mot 9A, spelade lika 3-3
andra matchen mot 9C, förlorade 1-0
tredje matchen mot 9D, vann med 2-1

Min fina christoffers lag 9A och 9C gick till final, och 9A vann förståss ;)

Smart som jag var glömde jag förståss torra underkläder och ni kan ju gissa hur det slutade. Efter vår sista match blev jag tacklad tre gånger av coffe och en gång av nelly, jag körde likadant på båda två och sparka ner dom hihi I love you two guys!

Inte mycket mer att berätta om dagen.
Imorgon har vi vanlig skoldag eller ;)? lite skoj blir det nog.
På torsdag har vi KF dag i sandvik/scoutstugan? med 9D LAME.
Fredag blir vår sista skoldag som innehåller lektioner wonderful!

Kommentarer

Postat av: Marcelo

Publicerad 2010-06-08 17:28:43

Fin blogg, allt bra me dig? =)

Postat av: Marcelo

Publicerad 2010-06-08 17:36:56

Jo, helt bra.. Dagens planer? =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-06-08 20:35:05

Jo typ 3 år på gymnasiet med matte!

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-06-08 20:38:43

emelie: dock menade jag nu innan sommarlovet smartass :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela