e

jag ska inte klaga egentligen

Publicerad 2010-06-06 19:31:02 i Allmänt,

Som rubriken säger er. Jag vet att jag klagar 24/7 men det är sån jag är, och jag tror mina vänner har vant sig vid det vid det här lagret?
I alla fall, i förgår klagade jag på att jag ALDRIG blev solbränd, utom när jag solar i solarium. Jag tror "gud" straffade mig där, just nu kan jag varken ha bh på mig, eller nästan inte sitta ner. Det är sjukt. Nu kan jag inte göra annat än att gnälla om att det gör så förbannat ONT.

Sitter nu i alla fall hos rebecca efter en lugnande vilostund i sängen hemma, som sagt så har jag ingen bh på mig och det är så obehagligt när jag vet att jag måste ut i allmänheten innan ->det syns liksom väldigt tydligt<-
Vi ska sova hos mig inatt, mycket mysigt.
Rebecca och jag stod nere i köket innan och jag sa något i stil med att
"vi har våra stunder, då vi knappt kan vara ifrån varandra utan sover hos varandra och är med varandra i en vecka utan att tröttna. Sen är vi inte på en vecka för att vi behöver vara ifrån varandra."
Allvarligt talat, så finns det inte ord som besrkiver hur mycket jag älskar henne, hon e för mysig (:!

Nu ska jag sitta och tycka lite synd om både mig och rebecca hihi! puss ♥

Rebecca Svensson Emeilia Westerberg

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-06-06 20:28:02

OH DU ÄR FÖR GULLIG :') <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela