e

Kan väl bättre

Publicerad 2010-06-21 21:57:23 i Allmänt,

Jo, jag antar det. Fick stå i mål idag igen, det är rätt kul - om man gör bra ifrån sig vill säga annars är det bara åt helvete.
Åter igen så gick det inte direkt bra för oss, dock var det bästa matchen hittills. Jag slarvade lite i mål, men det blir inte kul om de gör mål på mål hela tiden.
Mitt ben är åt helvete haltar som en liten åsna och jag är mega trött.
Ska ner och få i mig något i magen, duscha och sen sova  SKÖNT!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, jag får ta dagen som den kommer helt enkelt.

Ha en fin natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela