e

Läggdags snart

Publicerad 2010-06-26 23:40:23 i Allmänt,

Usch jag är helt slut, kunde inte somna inatt låg vaken till fyra och smsade med christoffer, sen kollade jag klart på drag me to hell, inte alls min filmsmak. Somnade vid fem idag på morgonen riktigt hemskt! Och varmt var det.
Nu är det nog dags igen att dra sig till bädden och sova. Vila ut sig inför både morgondagen och måndag när jag börjar jobba. Imorgon ska jag träffa älskling en stund så måste vara pigg.

Hoppas ni har haft det fint i helgen allihop!
puss på er

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-27 12:06:19

sv: blunda, din sn0pp

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-27 12:09:10

sv: yes, vi brukar liksom leka ibland =)

han har med sig barbies, så har jag my little pony hästar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela