e

lam start

Publicerad 2010-06-22 12:35:36 i Allmänt,

Det finns ingenting vetigt att göra här hemma. Man kan städa, men det gjorde jag igår och i torsdags. dessutom vill man väl inte lägga ner all sin tid åt att städa? nej.
Ute är det alldeles för molnigt för att sola, det är även många som sommarjobbar eller är med andra av sina kompisar. Jävligt lame. Funderar på att fotografera, men jag har inga ideer alls på vad jag kan fota. Jag får ta och tänka på det här en stund.

Jag lägntar bara till midsommar så min finis till lillasyster kan komma hit, bara hoppas på att planerna inte ändras som de brukar. Na för tusan jag kan inte ligga här längre, måste försöka göra någonting av mitt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela