e

Liseberg

Publicerad 2010-06-17 14:10:54 i Allmänt,

Hejsan allihop, som ni vet tog vi bussen till liseberg igår efter avslutningen. Rebecca åkte med till gislaved där hon var tvungen att hoppa av pga illamående. Hade därmed ingen annan att gå med så jag fick gå med världens härligaste killar, Elmer, Martin och Robin, dock saknades det en av de härliga - Min lilla finis. Han skulle till göteborg idag för att gå på konsert så han kunde inte följa med igår tråkigt. Men jag kan inte säga att jag hade tråkigt, snarare tvärt om. Grabbarna tog så väl hand om mig och jag trivdes galet mycket. Vi gick även tillsammans med Daniel, Henrik, Kristoffer och Björn inte hela tiden men ibland.
Hade verkligen kunnat stanna en dag till, riktigt kul var det.
Nu ska jag börja städa rummet, det ser ut som ett rövarnäste. Ikväll har jag match så ska tagga lite till den med.

HAJHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela