e

Öland

Publicerad 2010-06-20 17:49:26 i Allmänt,

Usch, för att vara ärlig så var det lite dyrgt på öland med tanke på att vi bara satt inne (hatar när det händer)
Men nu är jag hemma igen! Hemma från en shopping runda i kalmar med bästavän och inte så mycket köpta saker. Bilder på sakerna kommer sen och även lite bättre bilder på de förra köpen.

Hade velat köra lite bil med pappa sen, men NEJDÅ, då är inte timmy hemma förens jätte sent ikväll tydligen, så det får bli någon annan gång (LAME!)
Ska vara lite oaktiv själv ett tag nu, packa upp och så vidare.
Vi var och kikade lite på Saxnäs när vi var på öland, gud vad jag saknar det (konstigt nog)
Nu ska jag kila, HA DET BÄSt

Kommentarer

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-06-20 17:59:39

jaa du kan vara lugn (: hur har din helg varit?

Postat av: B E X

Publicerad 2010-06-20 18:44:20

vi satt ju inte bara inne?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela