e

om han lever eller inte

Publicerad 2010-06-27 12:22:41 i Allmänt,

vilket tjat det har varit om att Michael Jackson inte är död. är det bara så att folk inte kan acceptera att han är borta eller är det verkligen så att han fortfarande lever?
Jag själv vet inte vad jag ska tro, jag tror nog på att han lever när jag får se ännuflera bevis som verkligen kan tyda på att det är han.

Det var precis samma sak när Elvis dog att han skulle ha fejkat sin död, men sen visade det sig att han inte levde trots allt. så näe jag vet inte riktigt.

Jag menar egentligen, en man som har ALLT verkligen varför skulle han vilja fejka sin egna död, han kommer ju aldrig kunna sjunga igen för då blir han igenkänd direkt liksom.
Han kanske fejkade den för att komma bort från alla sina skulder som han hade och kanske till och med kunna få sälja så mycket mer än vad han gjorde under sin livstid?
Jag tror det kommer bli en gåta tills han verkligen dör om han fortfarande lever.

Kommentarer

Postat av: e.

Publicerad 2010-06-27 12:46:20

sv; fast nu gör jag det ;(



btw ang din m j text såg n film där dom sa att de va han igår , man såg bakhuvudet man ba mn tjena -.-'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela