e

otroligt

Publicerad 2010-06-13 13:43:05 i Allmänt,

Det går så fort, så fort. Det är snart sommarlov, bara tre dagar kvar, sen är det över och efter det blir det liseberg.
Imrgon ska vi till sandskog för den allra Sista KF-dagen med 9B, suck. Hoppas bara på att det blir lyckat och roligt?
På Tisdag, är det sista dagen i skolan, vi kommer bara ställa i ordning i idrottssalen och städa våra skåp, haha behövligt för min del!
Onsdag slutar vi, och då behövs nog tusentals näsdukar, jag kommer troligt vis lipa som en liten gris. Tänk att en del människor kommer man kanske aldrig få se igen, hemsk tanke. 

Nu ska jag ta och måla klart mina naglar! sen blir det fotbollsträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela