e

snart dags för giftemål ?

Publicerad 2010-06-25 00:17:06 i Allmänt,

Hallojsan!
Som sagt åkte jag med mamma och pappa ut till Flygerås idag och åt lite mat tillsammans med Anna, Frank och de små pojkarna Rasmus och Trols. Fick även reda på att Trols vill gifta sig med mig när han blir stor :'D Gullebarn!
Mamma sa att jag kunde dumpa Coffe för att gifta mig med Trols, haha! Kanske ska fundera på det?

Själv tycker jag att vi är söta :D

nu ska jag ner och ta mig lite nattamat, sen ska jag natta lillasyser!

puss på er

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-06-25 00:20:33

sv; men du sa endå att jag kunde ha dom röda när jag sa att det var converse jag ville ha? xD exakt samma sak

Postat av: MyzaaN

Publicerad 2010-06-25 01:00:10

okejs låter ju trevligt :D

Postat av: linnea!

Publicerad 2010-06-25 02:00:36

rätt klockrent ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela